.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش رئیس مجمع نمایندگان گیلان
دلائل عدم حضور نمایندگان گیلان در کمسیون کشاورزی
حضور نمایندگان در کمیسیون‌های دیگر مثل برنامه و بودجه منافاتی با پیگیری امر کشاورزی ندارد بلکه دربرنامه وبودجه چون برنامه ریزی برای همه قسمت‌ها می‌شود،تاثیرگذاری نماینده وحضورنماینده ای ازگیلان بسیار موثراست.
دلائل عدم حضور نمایندگان گیلان در کمسیون کشاورزی

رئیس مجمع نمایندگان گیلان شب گذشته در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبكه باران درخصوص عدم عضویت هیچ یک از نمایندگان گیلان درکمیسیون کشاورزی با توجه به اهمیت ویژه ی آن برای استان ، دلیل عدم عضویت هیچ یک ازسیزده نماینده گیلان در کمیسیون کشاورزی را رایزنی نکردن و عدم اطلاع به یکدیگر در قبل ازشکل گیری مجلس عنوان کرد.

محمد مهدی رهبری املشی با بیان اینکه این انتقاد به جا است ،اظهار داشت:البته حضور نمایندگان درکمیسیون‌های دیگر مثل برنامه و بودجه منافاتی با پیگیری امر کشاورزی ندارد بلکه دربرنامه وبودجه چون برنامه ریزی برای همه قسمت‌ها می‌شود،تاثیرگذاری نماینده وحضورنماینده ای ازگیلان بسیار موثراست.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسرواملش در ادامه قول داد با توجه به امکان جابه جایی نمایندگان در کمیسیون‌ها در شش ماه آینده،زمینه حضور یک یا دو نماینده در کمیسیون کشاورزی فراهم گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

fateme 26 خرداد 1391
جای بسی تاسف است که استانهای شمالی کشور که قطب کشاورزی هستند نماینده ای در کمسیون کشاورزی ندارند آقاجان کشاورزی رو به نابودی است بجز دکتر نعمت زاده از قائمشهر که متخصص کشاورزی بود طی 30 سال گذشته کدام نماینده پرفروغ شمالی وارد کمسیون کشاورزی شد
نقی 26 خرداد 1391
با عرض سلام
در سال تولید ملی نمایندگان استانهای شمالی این جوری مدافع حق و حقوق کشاورزانند؟؟؟؟؟؟؟ واقعا جای تاسف دارد برای نمایندگان مازندرانی. یه نفر نماینده بابل رفته توی کمیسیون کشاورزی اونم به خاطر مدیریت اب و فاضلاب بوده واقعا از ته دل برای نماینده های شمالی خصوصا نماینده قائم شهر بسیار بسیار متاسف و متاثرم.
م-ن 27 خرداد 1391
آقای محت رم مرحوم کاظمی دینان سه دوره نماینده مجلس از آمل بودند که هر سه دوره یار ثابت این کمیسیون بوده
افسانه 27 خرداد 1391
تامینی نماینده رشت قبل ازاینکه مجددا انتخاب شود وعده داده بود به کمیسیون کشاورزی میرود؛پس چرا خلف وعده کرد؟این آقایان قبل از انتخابات یک حرف میزنندوقتی انتخاب شدندیادشان میرودامیدوارم که مردم این خلف وعده ها را از یاد نبرند.
ali 27 خرداد 1391
ورود به کمیسیون کشاورزی دانش فنی و تخصص می خواهد کسی که با عمق وجود فرصت ها و چالش های پیش روی کشاورزی را بشناسد چرا بی جهت از نمایندگان محترم قائمشهر و دیگر شهرها انتظار دارید به این کمسیون تخصصی بروند مردم اگر دلشان بحال کشاورزی می سوخت مهندس تورنگ و دکترنعمت زاده را انتخاب می کردند. کمسیونی که رئیسش یک لیسانسیه علوم اجتماعی مثل ساعدی باشد همان به که اعضایش یک مشت وکلای ناآشنای به علم کشاورزی باشند
ahmad@yahoo.com 30 خرداد 1391
تامینی هزاران وعده بدهد پایبند به هیچکدام نیست .در لحظه با در نظر گرفتن اینکه برایند همه کارها در جهت منافع شخصی اش باشد تصمیم می گیرد.
محمود اصلانی 31 خرداد 1391
آقا یا خانم دانشمند اصلا می دانی تخصص تامینی چیست .وقتی که ایشان پزشک است ،بهتر نیست که در کمیسیون پزشکی باشد.چه ربطی پزشکی به کشاورزی دارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.